Situatie westenwind.

 

De blauwe strook is de parkeerstrook voor de auto’s in de berm.

In deze situatie staan de auto’s meer zuidelijke geparkeerd.

De oranje strook is de pits.

De rode pijl is de aanvliegroute over de weg, landen onder de 40m met behulp van een copiloot, alleen landen als de weg vrij is.

De paarse pijl is de uitwijkroute bij een noodlanding.


Situatie oostenwind.

De blauwe strook is de parkeerstrook voor de auto’s op het veld.

In deze situatie staan de auto’s meer zuidelijke geparkeerd.

De oranje strook is de pits.

Rode pijl is de aanvliegroute over de weg, landen onder de 40m met behulp van een copiloot, alleen landen als de weg vrij is.

Voorkeur aanvliegroute is de groene pijl, deze gaat niet over de weg.

De paarse pijl is de uitwijkroute bij een noodlanding.


Situatie noordenwind.

 


De blauwe strook is de parkeerstrook voor de auto’s op het veld.

In deze situatie staan de auto’s meer noordelijke geparkeerd.

De oranje strook is de pits.

De rode pijl is de aanvliegroute over de weg, landen onder de 40m met behulp van een copiloot, alleen landen als de weg vrij is.

Voorkeur aanvliegroute is de groene pijl, deze gaat niet over de weg.

De paarse pijl is de uitwijkroute bij een noodlanding.


Situatie zuidenwind

De blauwe strook is de parkeerstrook voor de auto’s op het veld.

In deze situatie staan de auto’s meer noordelijke geparkeerd.

De oranje strook is de pits.

De rode pijl is de aanvliegroute over de weg, landen onder de 40m met behulp van een copiloot, alleen landen als de weg vrij is.

Voorkeur aanvliegroute is de groene pijl, deze gaat niet over de weg.

De paarse pijl is de uitwijkroute bij een noodlanding.